Skip to content

Условия за доставка на продукт на myALOE.bg

Настоящите условия за доставка/получаване на продукт, съставляват неразделна част от Общите условия за ползване на MyALOE.bg   

Всички правила и дефиниции, използвани там са приложими и в настоящия документ.

  1. Поръчки на продукти, направени в платформата MyALOE.bg се изпращат до адрес или офис, посочени от потребителя с куриерскa фирмa Еконт.
  2. Стоките се доставят до посочен от потребителя адрес на територията на Република България.
  3. Сроковете за доставка на стоките са обикновено от 1 до 4 работни дни от датата на потвърждение на поръчката от страна на Доставчика. Доставчикът не носи отговорност в случай на забавяне на доставката над посочения срок поради причини, извън неговия контрол.
  4. Всяка направена поръчка в онлайн магазина се потвърждава с имейл и телефонно обаждане от страна на Доставчика. На посочения от Потребителя имейл адрес, Доставчикът ще изпрати информация за статуса на поръчката.
  5. Поръчки направени през почивни, празнични и неработни дни се обработват на следващият работен ден.

За по-малките населени места доставката е според графика на куриерска фирма.

Всички пратки се изпращат с опция преглед.

  1. Цената на доставката не е включена в стойността на избраната и поръчана от потребителя стока.
  2. Собственикът не носи отговорност за забава в случай, че забавянето се дължи по вина на куриера или превозвача, извършващ доставката и/или поради независещи от собственика обстоятелства.

* Доставчикът НЕ носи отговорност за куриерските услуги и за техните срокове на доставка, а единствено за обработването и изпращането на поръчките.

* В периоди на промоции, намаления или по-голяма натовареност Доставчикът си запазва правото на промени по условията за обработка и  доставка, без да уведоми предварително клиентите за това.

При извънредни обстоятелства и при техническа сложност за доставка на продукта, Доставчикът си запазва правото да удължи сроковете за доставка.

  1. При извършване на доставката стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя и/или упълномощено от него лице. При констатиране при прегледа на явни недостатъци, липсата на някой от придружаващи стоката аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, потребителят незабавно информира лицето извършващо доставката, за което се съставя протокол. В допълнение потребителят незабавно уведомява собственика на следната електронна поща: office@myaloe.bg.
  2. Куриерите/превозвачите, които извършват доставките на стоки се избират по усмотрение на собственика и той по всяко време може да ги променя, без да е длъжен да информира предварително потребителя, стига това да не рефлектира на начина и срока на доставка.

Копирането от сайта е забранено.