Skip to content

Условия за връщане на продукти и рекламации на myALOE.bg 

Настоящите условия за връщане на продукти съставляват неразделна част от Общите условия за ползване на MyALOE.bg. Всички правила и дефиниции, използвани там са приложими и в настоящия документ.

  1. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА ОТ РАЗСТОЯНИЕ

За да упражни правото си на отказ от договора, сключен от разстояние, Потребителят трябва да уведоми Доставчикa за намерението си като попълни Формуляр за връщане на продукт и го изпрати на имейла за контакт: office@myaloe.bg.

В случай че Потребителят не изпълни задължението си да уведоми Доставчика в 14-дневен срок от получаването на продукта и  без да предостави уважителна причина за същото, се счита, че той се е отказал от правото си за упражняване на отказ от договора.

Потребителят следва да изпрати обратно на Доставчика продукта, не по-късно от 14 дни от деня, в който го е получил.

Доставчикът извършва възстановяване на суми в 14-дневен срок от получаване обратно на продукта с наложен платеж.

При отказ от договора, транспортните разходи за връщане на стоките са за сметка на Потребителя.

Продуктът следва да бъде изпратен обратно до следния адрес: гр. София, р-н Кръстова Вада, ул. Никола Крушкин-Чолака 2А.

При връщане на стоката, Потребителят се задължава да я върне заедно с пълния получен комплект аксесоари, както и всички съпътстващи документи – касов бон, фактура.

При връщане на стоката, Потребителят се задължава да върне и всички подаръци, които е получил заедно с поръчаната стока, в случай, че такива са

изпратени от Доставчика.

Продуктът следва да бъде върнат в оригинална опаковка в неговата цялост, пълна окомплектовка и без увреждания. Потребителят се задължава да върне стоката в търговски вид. Търговски вид означава вид, който да позволява последващата продажба на стоката като нова. Разопаковането на стоката следва да не е довело до очевидно нарушаване на търговския вид на стоката и на нейната опаковка.

В случай на нарушен търговски вид на стоката, Доставчикът има право по своя преценка да откаже да приеме отказ от договора или да начисли на Потребителя разходи за възстановяване на стоката в търговски вид. Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.

  1. РЕКЛАМАЦИИ

Клиентите имат право да предявят рекламация на стоката в следните случаи:

– при констатирани липси;

– дефекти на стоката;

– несъответствие с поръчания модел или размер/количество.

При рекламация на продукт, Потребителят следва да уведоми Доставчикa за намерението си като попълни Формуляр за връщане на продукт и да отбележи причината за рекламацията. Задължително е изпращане на снимки на дефектния продукт. След това Потребителят следва да изпрати  формуляра на имейл: office@myALOE.bg.

Продуктът следва да бъде изпратен обратно до следния адрес: гр. София, р-н Кръстова Вада, ул. Никола Крушкин-Чолака 2А.

Продуктът следва да бъде върнат в състоянието, в което е получен.

При предявяване на рекламация лицата задължително я описват в регистъра като на потребителя се издава документ, съдържащ датата, номера, под който рекламацията е вписана в регистъра, вида на стоката и подпис на лицето, приело рекламацията.

Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, на адреса на управление на търговеца или на друго място, посочено от търговеца.

Когато търговецът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на потребителя.

При потвърждаване на рекламацията, транспортните разходи по връщане или замяна на стоката са за сметка на Доставчика.

Копирането от сайта е забранено.